Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Głównym celem artykułu było zidentyfikowanie zachowań konsumentów na rynku handlu elektronicznego w Polsce, zgodnie z modelem rozwoju e\-klienta przyjętym przez A. Meiera i H. Stormera. Podjęto również próbę odpowiedzi na następujące pytania\: czy wykształcenie ma wpływ na skłonność dokonywania zakupów przez Internet i poziom obaw związanych z bezpieczeństwem w sieci, jakie są największe ograniczenia handlu elektronicznego, czy istnieje wyraźny związek między oceną ogólnego wrażenia z dokonywania zakupów w sklepach online a zadowoleniem z obsługi."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, Vol. 20 (2016)

Kułyk, Piotr Michałowska, Mariola Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2016
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji