Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "W niniejszym artykule przedstawiono koncepcję marketingu relacji, scharakteryzowano istotę systemów klasy CRM, a także podstawowe korzyści oraz zagrożenia związane z ich wdrażaniem. Przedstawiono również wyniki badań ankietowych, które pozwoliły na ocenę stopnia znajomości oraz wykorzystania koncepcji marketingu relacji oraz związanej z nią technologii klasy CRM w biurach podróży działających na polskim rynku. Ponadto przeprowadzone badania pozwoliły na identyfikację podstawowych korzyści oraz zagrożeń związanych z wdrażaniem tych rozwiązań w biurach podróży."]

Wyników: 1

obiektów na stronie

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji