Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Zwrot w stronę zielonej, cyrkularnej gospodarki powoduje, że przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują nowe narzędzia dla osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju Celem niniejszego artykułu jest pokazanie możliwości i korzyści z włączenia podejścia life cycle thinking \(myślenia kategoriami cyklu życia\) w działalności firm w obszarze green marketingu. Praca stanowi zbiór teoretycznych oraz koncepcyjnych rozważań związanych ze środowiskową oceną cyklu życia \(LCA\) jako użytecznego narzędzia sprzyjającego osiągnięciu celów zielonego marketingu."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 21 (2017)

Lewandowska, Anna Witczak, Joanna Kurczewski, Przemysław Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2017
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji