Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = The paper attempts to identify the influence of chatbots on marketing taking into account their role in Human \- to \- Machine interaction process. A part of these considerations is of the character of philosophical discourse on the role of that technology in human life, which is a starting point for the presentation of preliminary assumptions for a model of consumer\-chatbot interaction \(digital technology\) in marketing activity of companies\/brands.]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 23 (2019)

Kaczorowska-Spychalska, Dominika Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2019
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji