Struktura obiektu

Autor:

Tomczyk, Monika ; Spychalska-Wojtkiewicz, Monika

Współtwórca:

Moczulska, Marta - red. ; Preston, Peter- red. jęz. ; Stankiewicz, Janina - red. nacz. ; Zmyślony, Roman - red. statyst. ; Adamczyk, Janusz- red. ; Skalik, Jan - red.

Tytuł:

Creative Industry in South Baltic Area Region = Sektor kreatywny w regionie Południowego Morza Bałtyckiego

Tytuł publikacji grupowej:

Management, vol. 22 (2018)

Temat i słowa kluczowe:

sektory kreatywne ; rozwój regionalny ; innowacje ; przedsiębiorczość ; creative industries ; regional development ; innovation ; entrepreneurship

Streszczenie:

Artykuł prezentuje dane pierwotne i wtórne dotyczące sektora kreatywnego w Południowym Regionie Morza Bałtyckiego. Autorki skupiły się na prezentacji sytuacji sektora kreatywnego w województwie Zachodniopomorskim i porównania go do sytuacji tegoż sektora w Południowym Regionie Morza Bałtyckiego. Region ten jest szczególnie interesujący badawczo zważywszy na zróżnicowanie w dynamice rozwoju sektora kreatywnego. W regionie tym występują miejsca przodujące w rozwoju sektora kreatywnego w Europie, jak i miejsca, w których sektor ten dopiero zaczyna się rozwijać oraz wykorzystywać panujące trendy.

Abstract:

The article presents primary and secondary data collected in research on Creative Industry in South Baltic Region. In the article authors present the wide overview on creative industries in West Pomerania region and give the background on situation of creative industries in South Baltic Area. This region is particularly interesting in research considering the diversity in the development dynamics of the creative sector. In this region there are places leading in the development of the creative sector in Europe, as well as places where this sector is just beginning to develop and take advantage of the prevailing trends.

Wydawca:

Zielona Góra: Faculty of Economics and Management Press

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

DOI:

10.2478/manment-2018-0033

Strony:

234-248

Źródło:

Management, vol. 22, no 2 (2018)

Jezyk:

eng

Prawa do dysponowania publikacją:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego