Współtwórca:
Barska, Anetta - red. ; Ślusarz, Bogdan - red. ; Michałowska, Mariola ; Wyrwa, Joanna ; Jóźwiakowski, Paweł ; Kłosiewicz-Górecka, Urszula ; Danielak, Wiesław ; Suszek-Masłowska, Wioletta ; Wasiluk, Anna ; Markowska, Ewelina ; Mlaskawa, Julita ; Zabrocki, Romuald ; Suszek-Namroży, Anna
Tytuł:
Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze, nr 3
Podtytuł:
Marketingowe uwarunkowania rozwoju organizacji
Temat i słowa kluczowe:
organizacja ; marketing ; rozwój ; promocja ; coaching ; bankowość ; samorząd terytorialny
Wydawca:
Zielona Góra: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Jezyk:
Prawa do dysponowania publikacją:
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego ; Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Zielonej Górze