Struktura obiektu

Autor:

Inków, Monika

Współtwórca:

Danielak, Wiesław - red. nauk. ; Niewiadomski, Przemysław - red. nauk. ; Sobotkiewicz, Dariusz - red. nauk.

Tytuł:

Wykorzystanie social media marketing w odniesieniu do Pokolenia Z = The use of social media marketing in relation to Generation Z

Tytuł publikacji grupowej:

Od teorii do praktyki zarządzania

Temat i słowa kluczowe:

social media ; social media marketing ; pokolenie Z ; Generation Z

Streszczenie:

W dobie coraz szybszego rozwoju technologicznego, rośnie liczba abonentów, użytkowników i reklamodawców wykorzystujących Internet. Coraz częściej badacze podkreślają również,że Internet wspiera skuteczną promocję przedsiębiorstwa, pozwala budować oraz umacniać relacje z klientami. ; Pokolenie Z, to z kolei pokolenie, o którym można powiedzieć, że nie pamięta przedinternetowej rzeczywistości. Jest ono otwarte na nowe technologie, pozostaje stale on-line,w ciągłym kontakcie z innymi na wielu platformach społecznościowych. Marketing w mediach społecznościowych wykorzystuje to, że pokolenie Z jest zawsze on-line i w ten sposób buduje relacje z konsumentami, zatem celem niniejszego opracowania jest przedstawienie koncepcji social media marketing w odniesieniu do Pokolenia Z, w świetle istniejącej literatury.

Abstract:

In the era of accelerating technological development, the number of subscribers, users and advertisers using the Internet is growing. More and more often, researchers also emphasize that the Internet supports the effective promotion of a company and allows for building and strengthening relationships with customers. ; Generation Z, in turn, is a generation that can be said to have no memory of the pre-internet reality. It is open to new technologies, remains constantly online and in constant contact with others on many social media platforms. Social media marketing takes advantage of the fact that Generation Z is always online and thus builds relationships with consumers, therefore the aim of this study is to present the concept of social media marketing in relation to Generation Z in the light of existing literature.

Wydawca:

Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział w książce

Format:

application/pdf

DOI:

10.59444/2023MONredDan_Nier7

Strony:

103-112

Źródło:

Od teorii do praktyki zarządzania

Jezyk:

pol

Prawa do dysponowania publikacją:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego