Turska, Elżbieta
Miłkowska, Grażyna - red.
Młodzież akademicka wobec refleksji nad tożsamością = University students on their identity reflections
Rocznik Lubuski, 36
młodzież akademicka ; studenci ; tożsamość ; refleksja
Dla studentów studiów wyższych studiowanie to nie tylko czas zdobywania wiedzy i umiejętności, ale także okazja do rozwoju własnej osobowości. To także czas poszukiwania odpowiedzi na pytania o tożsamość. Aby być skutecznym w pracy nauczyciela, oprócz kompetencji przedmiotowych i metodycznych, bardzo ważne jest zrozumienie, kim jesteśmy i wyrobienie w sobie nawyku nieustannej refleksji nad sobą. Przyszli nauczyciele, którzy studiują, doceniają wagę refleksji nad własną tożsamością i widzą jej głęboki sens.
For university students, studying is not only the time of gaining knowledge and skills, but also an opportunity to develop one`s own personality. It is also the time to search for answers to identity questions. To be effective in an edukator`s work, apart from subject and methodological competence, it is very important to grasp who we are and to form a habit of continually reflecting upon oneself. The studied future educators appreciate the importance of reflecting on their own identity and see its profound sense.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
2010
artykuł
application/pdf
95-101
Rocznik Lubuski, tom 36, część 1
pol
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Citation style: Chicago ISO690