Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "To jednak pojęcia wielowymiarowe, których potencjał należy rozpatrywać zarówno z punktu widzenia przedsiębiorstw kreujących i\/lub adaptujących te technologie w swoich procesach produkcyjnych, logistycznych czy sprzedażowych, ale także w ujęciu konsumenckim, uwzględniając stopień świadomości, zainteresowania i fascynacji potencjalnych nabywców, użytkowników tego typu urządzeniami i rozwiązaniami. Determinuje to dualizm podejścia do technologii cyfrowych \(ujęcie ekonomiczne versus ujęcie humanistyczne\) i ocenę ich potencjalnych korzyści i zagrożeń."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 22 (2018)

Kaczorowska-Spychalska, Dominika Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji