Merkens, Hans
Hajduk, Edward (1932-2015)
Schwierige schüler probleme eines vergleichs in verschiedenen kulturen am beispiel von daten aus Frankfurt/O und Slubice
Rocznik Lubuski, 21
uczeń trudny ; badania społeczne ; szkolnictwo ; Słubice ; Frankfurt nad Odrą (okręg)
Można stwierdzić na podstawie porównania systemów szkolnych polskich i niemieckich, że podobne są definicje ucznia trudnego przyjmowane przez reprezentantów tych systemów, podobne znaczenie mają zachowania uznawane za wskaźniki ucznia trudnego (np. uczeń opanowuje wolniej i mniej trwale przekazywaną mu wiedzę niż jego rówieśnicy). Zgodność ta wyznacza takie same formułowanie pytań, taki sam sposób pomiaru zjawiska. Artykuł omawia wyniki przeprowadzonych w 1993 r. badań uczniów z Frankfurtu i Słubic.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
1995
artykuł
application/pdf
115-129
Rocznik Lubuski, tom 21
ger
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Styl cytowania: Chicago ISO690