Laska, Eugenia Iwona
Wołk, Zdzisław - red.
Wspieranie dziecka i rodziny w edukacji szkolnej okresu transformacji = Supporting the child and family in the transformation of school education
Rocznik Lubuski, 39
transformacja ustrojowa ; szkolnictwo ; dziecko ; rodzina ; wsparcie
Kwestia współpracy między szkołą a rodziną jest nadal badanym i analizowanym problemem, który uważa się za klucz do udanego wychowania. Artykuł pokazuje znaczenie wsparcia nauczyciela, a także wsparcia ze strony lokalnych, pozarządowych i rządowych organizacji. Wsparcie udzielane odpowiednio do potrzeb ucznia i rodziny może być ważnym źródłem inspiracji do radzenia sobie z wieloma trudnymi sytuacjami.
The issue of cooperation between school and family continues to be an investigated and analysed problem, which is thought to be the key to the successful upbringing. The article demonstrates the importance of teacher support along with the support from local, NGOs and government organizations. Support provided appropriately to the needs of a student and family may be an important source of inspiration to cope with many difficult situations.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
2013
artykuł
application/pdf
83-94
Rocznik Lubuski, tom 39, część 2
pol
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Citation style: Chicago ISO690