Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = orientacja na klienta] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi medyczne] lub [Temat i słowa kluczowe = system zarządzania jakością] lub [Temat i słowa kluczowe = customer orientation] lub [Temat i słowa kluczowe = health care services] lub [Temat i słowa kluczowe = quality management system] lub [Tytuł = Customer requirements and the quality improvement of health care services = Rola klienta w doskonaleniu jakości usług medycznych] lub [Autor = Ludwiczak, Anna]

Wyników: 5

obiektów na stronie
Management, Vol. 18 (2014)

Ludwiczak, Anna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2014
artykuł
Management, vol. 26 (2022)

Hasanbarog, Zhila Mahrooz Rasouli, Eshagh Ardabili, Farzad Sattari Azadi, Benham Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2022
artykuł
Management, vol. 22 (2018)

Sułkowski, Łukasz Woźniak, Andrzej Sułkowska, Joanna Skalik, Jan - red. Adamczyk, Janusz- red. Zmyślony, Roman - red. statyst. Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz.

2018
artykuł
Management, vol. 27 (2023)

Ludwiczak, Anna Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2023
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji