Spis treści
Rozdział 1. Wartość przedsiębiorstwa – istota, znaczenie i czynniki ją determinujące
1.1. Geneza koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
1.2. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa
1.3. Metody pomiaru efektu kreacji wartości przedsiębiorstwa
1.4. Koncepcja zarządzania wartością w praktyce, perspektywy rozwoju
Rozdział 2. Podstawy teoretyczne zarządzania majątkiem obrotowym
2.1. Majątek obrotowy – wprowadzenie
2.3. Zarządzanie należnościami
2.4. Zarządzanie środkami pieniężnymi i ich ekwiwalentami
2.5. Oddziaływanie zarządzania majątkiem obrotowym na proces kreacji wartości
Rozdział 3. Praktyka polskich przedsiębiorstw w zakresie zarządzania majątkiem
obrotowym i jego wpływu na proces kreowania wartości przedsiębiorstwa
3.1. Charakterystyka próby oraz metodyka badań
3.2. Wyniki badań empirycznych
Rozdział 4. Propozycje modyfikacji narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu majątkiem
obrotowym na potrzeby koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
4.1. Modyfikacja metod i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu majątkiem
obrotowym na potrzeby koncepcji zarządzania wartości
4.2. Nowe metody do wykorzystania w zarządzaniu majątkiem obrotowym
Spis tabel, rysunków i wykresów
Kontakt z autorem: Piotr Szymański,
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu,
tel. (sekretariat AE): 071 36 80 415,
e-mail: piotr.szymanski@ae.wroc.pl