Merkens, Hans
Hajduk, Edward (1932-2015)
Schwierige schüler probleme eines vergleichs in verschiedenen kulturen am beispiel von daten aus Frankfurt/O und Slubice
Rocznik Lubuski, 21
uczeń trudny ; badania społeczne ; szkolnictwo ; Słubice ; Frankfurt nad Odrą (okręg)
Można stwierdzić na podstawie porównania systemów szkolnych polskich i niemieckich, że podobne są definicje ucznia trudnego przyjmowane przez reprezentantów tych systemów, podobne znaczenie mają zachowania uznawane za wskaźniki ucznia trudnego (np. uczeń opanowuje wolniej i mniej trwale przekazywaną mu wiedzę niż jego rówieśnicy). Zgodność ta wyznacza takie same formułowanie pytań, taki sam sposób pomiaru zjawiska. Artykuł omawia wyniki przeprowadzonych w 1993 r. badań uczniów z Frankfurtu i Słubic.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
1995
artykuł
application/pdf
115-129
Rocznik Lubuski, tom 21
ger
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Citation style: Chicago ISO690