Siarkiewicz, Elżbieta
Miłkowska, Grażyna - red.
O uczniowskim doświadczaniu wsparcia w nowych obszarach poradnictwa = On students` experience of support in new counseling areas
Rocznik Lubuski, 36
poradnictwo ; media społecznościowe ; social media ; młodzież szkolna
Rodzina, której tradycyjnie przypisuje się zadanie wprowadzania młodych ludzi w życie społeczne, wspierania ich w sytuacjach trudnych lub kryzysowych, obecnie postrzegana jest jako bezradna wobec niejasnej, niezrozumiałej teraźniejszości i nieprzewidywalnej przyszłości. W artykule autorka pokazuje nowe obszary, w których młodzi ludzie szukają pomocy i wsparcia. Społecznościowe strony internetowe i blogi uczniowskie są przedstawiane jako przestrzeń, w której praktyka doradcza jest inicjowana i realizowana. Jest ona nieformalna, przypadkowa, często anonimowa, niezobowiązująca i dostępna dla młodych ludzi na "zawołanie".
The family, traditionally ascribed the task of introducing young people into social life, supporting them in difficult or crisis situations, is presently perceived as helpless in relation to unclear, incomprehensible present and unpredictable future. In the article, the author shows some new areas in which youngsters seek help and support. Community websites and students` blogs are presented as the space in which counseling practice is initiated and realized. It is informal, incidental, often anonymous, noncommittal and available to young people at their "beck and call".
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
2010
artykuł
application/pdf
257-266
Rocznik Lubuski, tom 36, część 1
pol
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Citation style: Chicago ISO690