Obiekt

Tytuł: Wydział Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji - budynek dydaktyczny

Data wydania:

2024

Typ zasobu:

afisz

Tytuł publikacji grupowej:

Inwestycje ze środków UE

Opis:

Celem ogólnym projektu był wzrost konkurencyjności gospodarki regionu poprzez rozbudowę infrastruktury badawczo-dydaktycznej oraz dostosowanie ofert kształcenia Uniwersytetu Zielonogórskiego do potrzeb rynku. W perspektywie oddziaływania długofalowego najważniejszymi korzyściami były: ; 1. Powstanie jednego zmodernizowanego obiektu naukowo-dydaktycznego. Konsekwencją tego była znacząca poprawa warunków do pracy naukowej i studiowania na uniwersytecie oraz lepsza dostępność studiów wyższych w regionie i podniesienie konkurencyjności Uniwersytetu Zielonogórskiego jako najważniejszej uczelni w regionie lubuskim. ; 2. Podniesienie jakości nauczania i warunków studiowania na Uniwersytecie zwiększyło zainteresowanie kandydatów na studia tą uczelnią. Ze względu na jej regionalny charakter, poprawienie konkurencyjności oferty ułatwia dostęp do wyższego wykształcenia młodzieży zamieszkałej w regionie. Relatywnie niższy niż w wielkich miastach koszt studiowania w Zielonej Górze poprawi dostępność do studiów wyższych młodzieży z rodzin gorzej sytuowanych, zamieszkałych w małych miasteczkach i środowiskach wiejskich, dominujących w regionie. 3. Budynek nie posiadał barier architektonicznych, co zwiększyło dostępność uniwersytetu dla studentów niepełnosprawnych.

Wydawca:

Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:zbc.uz.zgora.pl:81776

Jezyk:

pol

Prawa do dysponowania publikacją:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2024-11-26

Data dodania obiektu:

2024-11-26

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://zbc.uz.zgora.pl/muzeum/publication/91228

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji