Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = "The results showed that attitude toward behavior \(favorable behavior, pleasant behavior, behavior appraisal\), subjective norms \(peer pressure, family pressure, social pressure\), perceived behavioral control \(past experience, anticipation of future events, environmental norms\), knowledge \(up\-to\-date knowledge, behavior\-related knowledge, education\), ethical norms \(responsibility, ethical principles, resilience\), and discipline \(organization, order, streamlining\) are important components in predicting customer orientation in the gas industry. The results can help managers in the energy sector to improve their customer orientation and performance through planned behavior."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 26 (2022)

Hasanbarog, Zhila Mahrooz Rasouli, Eshagh Ardabili, Farzad Sattari Azadi, Benham Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2022
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji