Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Wskazuje to, że badani byli raczej zgodni w wysokiej ocenie znaczenia kompetencji pracowników dla sukcesu organizacji. Bardzo wysoko \- powyżej 6 punktów oceniono również znaczenie, jakie dla sukcesu organizacji w przyszłości ma jakość usług \(średnia \- 6,07 punktu\) oraz praca w zespole \(średnia \- 6,07 punktu\). Na średnio 6 punktów oceniono również znaczenie dostępności środków finansowych. W opinii badaniach, najmniejsze znaczenie dla przyszłego sukcesu organizacji mają warunki zatrudnienia \(średnia \- 5,18 punktu\) i współpraca międzyorganizacyjna \(średnia \- 5,66 punktu\)."]

Number of results: 1

items per page
Management, Vol. 16 (2012)

Frąckiewicz-Wronka, Aldona Szołtysek, Jacek Kotas, Maria Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2012
artykuł

This page uses 'cookies'. More information