Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Analiza danych statystycznych pozwala zauważyć, że regularnie \- przynajmniej raz w tygodniu \- korzysta z Internetu w Polsce 52% osób w wieku 16\-74 lata, a największą aktywność przejawiają ludzie młodzie w wieku 16\-24 lata \- 91% ogółu. Przychód z e\-handlu z każdym rokiem wyraźnie wzrasta i nadal przewiduje się jego dynamiczny wzrost. Internet przyczynił się do zmiany zachowań nabywczych konsumentów, ich poznanie może być bardzo ważne w kształtowaniu e\-strategii, która może się przyczynić do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. W niniejszym opracowaniu autorka prezentuje wyniki własnych badań ankietowych dotyczących zachowań nabywczych młodych konsumentów, wskazuje również na możliwe ich implikacje."]

Wyników: 2

obiektów na stronie

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji