Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = reklama] lub [Temat i słowa kluczowe = wartości witalne] lub [Temat i słowa kluczowe = aksjologia] lub [Temat i słowa kluczowe = życie] lub [Temat i słowa kluczowe = zdrowie] lub [Temat i słowa kluczowe = pandemia] lub [Temat i słowa kluczowe = advertising] lub [Temat i słowa kluczowe = vital values] lub [Temat i słowa kluczowe = axiology] lub [Temat i słowa kluczowe = life] lub [Temat i słowa kluczowe = health] lub [Temat i słowa kluczowe = pandemic] lub [Tytuł = Wpływ pandemii COVID\-19 na eksponowanie wartości witalnych w reklamach telewizyjnych \(marzec\-czerwiec 2020\) = Coronavirus pandemic impact on vital values displayed in TV commercials \(March\-June 2020\)] lub [Autor = Burska, Katarzyna]

Wyników: 186

obiektów na stronie

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji