Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = Neuromarketing] lub [Temat i słowa kluczowe = Automotive] lub [Temat i słowa kluczowe = Adoption] lub [Temat i słowa kluczowe = Consumer neuroscience] lub [Tytuł = Beyond traditional consumer research \- current adoption and next steps for neuromarketing] lub [Autor = Puprediwar, Pratik B.] lub [Autor = Tapas, Poornima]

Wyników: 2

Obiektów na stronie:
Management, vol. 26 (2022)

Bhore, Milind Tapas, Poornima Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2022
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji