Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Shopping experience nabywcy jest efektem jego wielokrotnych i wielopłaszczyznowych kontaktów, często realizowanych jednocześnie w wielu kanałach i w czasie rzeczywistym. Wymusza to coraz większe wyzwania stawiane przed firmami\/markami, które chcąc optymalizować przestrzeń customer journey muszą zapewnić swoim konsumentem ciągłość, spójność i kompleksowość doświadczeń. Warunkiem koniecznym staje się poszukiwanie i\/lub kreowanie tych korzyści, których realnie konsument oczekuje oraz ich ciągły rozwój, tak by zagwarantować mu różnorodność pozytywnych doznań prowadzących do jego zadowolenia i satysfakcji."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 21 (2017)

Kaczorowska-Spychalska, Dominika Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2017
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji