Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Zwrot w stronę zielonej, cyrkularnej gospodarki powoduje, że przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują nowe narzędzia dla osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju Celem niniejszego artykułu jest pokazanie możliwości i korzyści z włączenia podejścia life cycle thinking \(myślenia kategoriami cyklu życia\) w działalności firm w obszarze green marketingu. Praca stanowi zbiór teoretycznych oraz koncepcyjnych rozważań związanych ze środowiskową oceną cyklu życia \(LCA\) jako użytecznego narzędzia sprzyjającego osiągnięciu celów zielonego marketingu."]

Number of results: 1

items per page
Management, vol. 21 (2017)

Lewandowska, Anna Witczak, Joanna Kurczewski, Przemysław Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2017
artykuł

This page uses 'cookies'. More information