Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Wydaje się jednak, że wirtualizacja zachowań konsumentów, jako następstwo wpływu technologii takich jak\: Internet of Things i Artificial Intelligence, może być jednocześnie znaczącą siłą sprawczą dalszych procesów cyfryzacji, jej kierunków i dynamiki. W artykule podjęto próbę zidentyfikowania wpływu technologii cyfrowych \(IoT i AI\) na postawy, preferencje i decyzje konsumentów, a prowadzone rozważania zostały poparte wynikami badań własnych w omawianym zakresie."]

Number of results: 1

items per page
Management, vol. 22 (2018)

Kaczorowska-Spychalska, Dominika Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł

This page uses 'cookies'. More information