Poradnik Czas na projekt powstał z myślą o nauczycielach szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy pragną włączyć metodę projektu edukacyjnego d o swojej codziennej praktyki dydaktycznej. Jego celem jest dostarczenie kompleksowego narzędzia wspierającego planowanie, realizację oraz ewaluację projektów edukacyjnych w różnorodnych kontekstach szkolnych. ; Metoda projektu to coś więcej niż narzędzie dydaktyczne - to sposób myślenia o edukacji, który przywraca uczniom podmiotowość, rozwija ich sprawczość i pozwala doświadczyć, że nauka ma sens. W świecie, który nieustannie się zmienia, szkoła również musi być przestrzenią dynamiczną, otwartą na współpracę, dialog i realne działanie. ; Dzięki pracy projektowej uczniowie uczą się nie tylko co wiedzieć, ale jak działać. Rozwijają umiejętności potrzebne w życiu - planowanie, organizację, komunikację, odpowiedzialność, samodzielność. Uczą się współpracować, ale też myśleć krytycznie i twórczo. Z kolei nauczyciel zyskuje szansę, by wyjść poza schemat, budować relacje i być przewodnikiem w procesie odkrywania, a nie jedynie nadawcą treści.
Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Filologii Polskiej
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Jun 30, 2025
Jun 30, 2025
40
https://zbc.uz.zgora.pl/repozytorium/publication/100388
| Edition name | Date |
|---|---|
| Metoda projektowa w edukacji - praktyczny przewodnik | Jun 30, 2025 |
Wolanin, Józef Sauter, Wiesław (1905-1996) - red.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Grabias-Banaszewska, Katarzyna Gorzelana, Joanna - red. nauk. Kaczor, Monika - red. nauk. Seul, Anastazja - red. nauk.