Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = relacje] lub [Temat i słowa kluczowe = lojalność] lub [Temat i słowa kluczowe = tworzenie wartości] lub [Temat i słowa kluczowe = klient] lub [Temat i słowa kluczowe = sklepy internetowe] lub [Temat i słowa kluczowe = relationships] lub [Temat i słowa kluczowe = lovalty] lub [Temat i słowa kluczowe = value creation] lub [Temat i słowa kluczowe = e\-comerce] lub [Temat i słowa kluczowe = customer] lub [Temat i słowa kluczowe = Internet shopping] lub [Tytuł = Forming relationships on the e\-commerce market as a basis to build loyalty and create value for the customer. Empirical findings = Kształtowanie relacji na rynku e\-commerce jako podstawa budowania lojalności i tworzenia wartości dla klienta. Analiza empiryczna] lub [Autor = Michałowska, Mariola] lub [Autor = Kotylak, Sławomir] lub [Autor = Danielak, Wiesław]

Wyników: 55

obiektów na stronie
Management, vol. 23 (2019)

Chomicki, Michał Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2019
artykuł
Management, vol. 22 (2018)

Bartkowiak, Piotr Krzakiewicz, Marianna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji