Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = relacje] lub [Temat i słowa kluczowe = lojalność] lub [Temat i słowa kluczowe = tworzenie wartości] lub [Temat i słowa kluczowe = klient] lub [Temat i słowa kluczowe = sklepy internetowe] lub [Temat i słowa kluczowe = relationships] lub [Temat i słowa kluczowe = lovalty] lub [Temat i słowa kluczowe = value creation] lub [Temat i słowa kluczowe = e\-comerce] lub [Temat i słowa kluczowe = customer] lub [Temat i słowa kluczowe = Internet shopping] lub [Tytuł = Forming relationships on the e\-commerce market as a basis to build loyalty and create value for the customer. Empirical findings = Kształtowanie relacji na rynku e\-commerce jako podstawa budowania lojalności i tworzenia wartości dla klienta. Analiza empiryczna] lub [Autor = Michałowska, Mariola] lub [Autor = Kotylak, Sławomir] lub [Autor = Danielak, Wiesław]

Wyników: 55

obiektów na stronie
Management, Vol. 19 (2015)

Borychowski, Michał Czyżewski, Andrzej Skalik, Jan - red. Adamczyk, Janusz- red. Zmyślony, Roman - red. statyst. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Moczulska, Marta - red.

2015
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji