Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = marketing międzynarodowy] lub [Temat i słowa kluczowe = strategie marketingowe] lub [Temat i słowa kluczowe = rynki zagraniczne] lub [Temat i słowa kluczowe = international marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategies] lub [Temat i słowa kluczowe = foreign markets] lub [Tytuł = Marketing strategies of Polish companies on foreign markets = Strategie marketingowe polskich firm na rynkach zagranicznych] lub [Autor = Grzegorczyk, Wojciech]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, Vol. 20 (2016)

Glinkowska, Beata Kaczmarek, Bogusław Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2016
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji