Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = student experience] lub [Temat i słowa kluczowe = university] lub [Temat i słowa kluczowe = student journey mapping] lub [Temat i słowa kluczowe = service quality improvement] lub [Tytuł = Improving service quality at universities through student journey mapping] lub [Autor = Ludwiczak, Anna]

Wyników: 34

obiektów na stronie
Management, vol. 22 (2018)

Szelągowska-Rudzka, Katarzyna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł
Management, vol. 23 (2019)

Spodarczyk, Edyta Szelągowska-Rudzka, Katarzyna Skalik, Jan - red. Adamczyk, Janusz- red. Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst.

2019
artykuł
Management, vol. 23 (2019)

Szelągowska-Rudzka, Katarzyna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2019
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji