Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Celem niniejszego opracowania jest wyróżnienie i ocena determinantów wpływających na decyzje zakupowe konsumentów w obszarze logistycznej obsługi klienta. Ponadto w artykule skoncentrowano się na opracowaniu propozycji rozwiązań dla przedsiębiorstw pozwalających lepiej dostosować ofertę do wymagań i preferencji klientów. Warto zauważyć, że skuteczność i efektywność działań w zakresie logistycznej obsługi klienta w zasadniczym stopniu zależy od właściwego rozpoznania potrzeb i oczekiwań istniejących i potencjalnych nabywców. Dlatego też zachodzi w tym względzie konieczność permanentnego monitorowania jakości obsługi i oczekiwań nabywców."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 21 (2017)

Kułyk, Piotr Michałowska, Mariola Kotylak, Sławomir Skalik, Jan - red. Adamczyk, Janusz- red. Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst.

2017
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji