Problemy zarządzania, promocji i badań turystyki kulturowej w Polsce
Książka oddawana do rąk Czytelnika stanowi szersze omówienie szeregu problemów posiadających kluczowe znaczenie dla turystyki kulturowej w Polsce. ; Jest to rozpisany na kilkadziesiąt szczegółowych elementów obraz wyzwań i trudności, szans i niezbędnych działań, z którymi są i nadal będą konfrontowani twórcy oferty turystyczno-kulturowej, administratorzy obiektów i organizatorzy eventów stanowiących jej atrakcje, prowadzący badania naukowe w jej zakresie, pomysłodawcy i liderzy projektów i produktów, organizatorzy podróży i kadra ich obsługi. ; Zamieszczone tu analizy, diagnozy i postulaty są przy tym odniesione do polskiej rzeczywistości, a przytaczane przykłady spoza krajowej przestrzeni i oferty turystycznej mają za zadanie co najwyżej ilustrować sprawdzone lub chybione rozwiązania omawianych problemów (ze Wstępu).
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Nov 14, 2023
Nov 14, 2023
9
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/84985
Edition name | Date |
---|---|
Turystyka kulturowa w dobie przyspieszonej zmiany | Nov 14, 2023 |
Tokarska-Osyczka, Agnieszka Iszkuło, Grzegorz Greinert, Andrzej - red.
Trybuś, Leszek Bartkiewicz, Kazimierz (1930-2002) - red.