Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Celem artykułu jest ukazanie na podstawie studiów literatury istoty coachingu, przemysłów kreatywnych we współczesnej gospodarce, kultury coachingu w odniesieniu do klasy kreatywnej oraz zagadnień dotyczących kształtowania relacji pomiędzy klientem a coachem. W opracowaniu ponadto wskazano na różnice pomiędzy coachingiem, doradztwem i konsultingiem, wyróżniki współczesnego coachingu oraz zwrócono uwagę na czynniki mające wpływ na proces kształtowania relacji pomiędzy klientem a coachem."]

Number of results: 1

items per page
Management, Vol. 19 (2015)

Kotylak, Sławomir Michałowska, Mariola Danielak, Wiesław Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2015
artykuł

This page uses 'cookies'. More information