Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Rola technologii cyfrowych, w tym w szczególności Internet of Things \(IoT\) i Artificial Intelligence \(AI\) staje coraz bardziej kluczowym elementem zróżnicowanych interakcji pomiędzy markami i konsumentami. Homo Cyber Oeconomicus, będący jednym z potencjalnych etapów trwającej ewolucji konsumenta, żyje między procesami dehumanizacji otaczającego go świata a humanizacji technologii cyfrowych. Pozostając w ciągłym kontakcie z inteligentnymi urządzeniami, systemami i algorytmami poszukuje nowych wartości i znaczeń, stanowiących metaforę jego pragnień, obaw i zachowań."]

Number of results: 1

items per page
Management, vol. 23 (2019)

Kaczorowska-Spychalska, Dominika Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2019
artykuł

This page uses 'cookies'. More information