Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format

Search for: [Subject and Keywords = podmiot] OR [Subject and Keywords = podmiotowość] OR [Subject and Keywords = prawa ucznia] OR [Subject and Keywords = wartości] OR [Subject and Keywords = subject] OR [Subject and Keywords = subjectivity] OR [Subject and Keywords = student rights] OR [Subject and Keywords = values] OR [Title = Uczeń jako podmiot edukacji szkolnej. Perspektywa aksjologiczna = Students as subjects of school education. Axiological perspective] OR [Creator = Pasterniak\-Kobyłecka, Ewa]

Number of results: 129

items per page
Rocznik Lubuski, 43

Magda-Adamowicz, Marzenna Pasterniak-Kobyłecka, Ewa Magda-Adamowicz, Marzenna - red. Pasterniak-Kobyłecka, Ewa - red.

2017
artykuł
Dydaktyka Literatury, 17

Gogacz, Mieczysław Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.

1997
artykuł
Dydaktyka Literatury, 16

Denek, Kazimierz (1932-2016) Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.

1996
artykuł
Rocznik Lubuski, 24

Hajduk, Edward (1932-2015) Narkiewicz-Niedbalec, Ewa - red. Hajduk, Edward (1932-2015) - red.

1998
artykuł
Dydaktyka Literatury, 16

Pasterniak, Wojciech (1935-2018) Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.

1996
artykuł
Dydaktyka Literatury, 19

Pasterniak, Wojciech (1935-2018) Kobyłecka, Ewa Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.

1999
artykuł
Dydaktyka Literatury, 17

Pasterniak, Wojciech (1935-2018) Mróz, Tadeusz Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.

1997
artykuł
Management, vol. 26 (2022)

Bortnowska, Hanna Seiler, Bartosz Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2022
artykuł
AMCS, Volume 26 (2016)

Abdallah, Loai Shimshoni, Ilan Korbicz, Józef - red. Uciński, Dariusz - red.

artykuł
Management, Vol. 19 (2015)

Sobotkiewicz, Dariusz Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2015
artykuł

This page uses 'cookies'. More information