Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Artykuł przedstawia sposób realizacji zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym, w różnych grupach wiekowych. Ukazano integrację treści nauczania z różnych dziedzin (matematycznej, przyrodniczej, językowej, artystycznej) w oparciu o opowiadanie Kornela Makuszyńskiego "120 przygód Koziołka Matołka". ; Przedstawione w artykule sytuacje edukacyjne zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby umożliwić dzieciom zdobycie określonej wiedzy oraz inspirować je do działań twórczych. Podczas realizacji wykorzystano różnego typu multimedia. W artykule wyjaśniono pojęcia mediów dydaktycznych i multimediów.
The article presents how to carry out activities with preschool children in different age groups. It shows the integration of teaching content from various fields (math, science, language, art) based on a short story by Kornel Makuszyński, "120 przygód Koziołka Matołka" ("120 adventures of Koziołek Matołek"). ; Learning situations presented in the article are designer in such a way as to enable children to acquire specific knowledge and inspire them for creative activity. During the classes various types of multimedia were used. It explains the notions of didactic media and multimedia.
Zielona Góra ; Skarbona: Stowarzyszenie Polskich Muzyków Kameralistów
Dziecko/uczeń - edukacja artystyczna - terapia
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2023-02-20
2023-02-20
55
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/77981
Kupaj, Małgorzata Rębisz, Paulina Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Majzner, Rafał Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Kuligowska, Emilia Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Kuligowska, Emilia Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Kuligowska, Emilia Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Łuczak, Anna Bochno, Ewa - red. Kopaczyńska, Iwona - red.
Kochan, Katarzyna Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.