Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = social media marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = EWOM] lub [Temat i słowa kluczowe = attitude towards advertisement] lub [Temat i słowa kluczowe = intention to use] lub [Temat i słowa kluczowe = media społecznościowe] lub [Temat i słowa kluczowe = reklama] lub [Temat i słowa kluczowe = wykorzystanie reklamy] lub [Tytuł = Behavioral intention of young consumers towards the acceptance of social media marketing in Emerging Markets] lub [Autor = Thao Nguyen Thi Phuong] lub [Autor = Anh Nguyen Van]

Wyników: 13

obiektów na stronie
Management, vol. 26 (2022)

Benarous, Djamel Al-Enezi, Hamood Louail, Bilal Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2022
artykuł
Management, Vol. 20 (2016)

Stankiewicz, Janina Bortnowska, Hanna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2016
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji