This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Tumaleva, Elena
2016
artykuł
Relacje, t. 1
W artykule przedstawiono cele i zadania informacyjno-edukacyjnego środowiska szkoły wyższej. Należą do nich: monitoring i wsparcie informacyjne procesów dydaktycznych i badań naukowych oraz doradztwo zawodowe studentów i słuchaczy szkół wyższych. Pokazana została realizacja zadań środowiska informacyjno-edukacyjnego na przykładzie uniwersytetów Federacji Rosyjskiej. Opisane są zasady przygotowania specjalistów w zakresie technologii informacyjnych, odpowiedzialność za tworzenie własnego środowiska informacyjnego; etapy kształcenia specjalistów w tym zakresie na przykładzie kształcenia pedagogicznego Państwowego Uniwersytetu Państwowego im. Herzena. Przeanalizowano czynniki efektywności funkcjonowania środowiska informacyjnego. Słowa klucze: środowisko informacyjno-edukacyjne, technologie informacyjne, wirtualny komponent szkoły wyższej, wielopoziomowość kształcenia pedagogicznego
The objectives and tasks of information-educational environment for higher education are presented. These include: monitoring and information support of teaching processes, scientific research; career counselling for students. The implementation of tasks for information and education environment at the examples of the universities of the Russian Federation is presented. The training rules for specialists in the field of information technology as well as the responsibility for creating their own information environment are described at the example of Herzen National State University. The factors of the effectiveness of information environment are analyzed. Keywords: information and educational environment, information technology, the virtual component of higher education, multi-level teacher training
Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego
application/pdf
9-24
Relacje. Studia z Nauk Społecznych, tom 1
rus
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Jan 29, 2019
Apr 26, 2018
25
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/53795
RDF
OAI-PMH
This page uses 'cookies'. More information I understand