Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Błaszczyk, Klaudia
2003
artykuł
Ferenz, Krystyna - red.
Rocznik Lubuski, 29
Na podstawie analizy treści definicji szkoły środowiskowej można dostrzec, iż za konstytutywne jej cechy najczęściej uznaje się: współdziałanie ze środowiskiem (instytucjami i placówkami pozaszkolnymi), integrowanie poczynań opiekuńczo-wychowawczych w środowisku, inspirowanie i koordynowanie wpływów i poczynań opiekuńczo-wychowawczych w miejscu zamieszkania, inspirowanie i organizowanie systemu wychowania w środowisku (środowiska wychowawczego, społeczności wychowującej).
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
application/pdf
oai:zbc.uz.zgora.pl:58842
29-42
Rocznik Lubuski, tom 29
pol
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2021-12-02
2021-07-26
212
https://zbc.uz.zgora.pl/repozytorium/publication/65631
RDF
OAI-PMH
Błaszczyk, Klaudia Wołk, Zdzisław - red.
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji Rozumiem