Rozwój moralny dzieci rozwijających się prawidłowo i z upośledzeniami przejawia się interioryzacją zasad i norm moralnych obowiązujących w danym społeczeństwie i ich przestrzeganiem w codziennych zachowaniach. ; Potencjalną pobudką do zachowań, w których wyrażają się postawy moralne jednostki, etapem wstępnym w rozwoju poszczególnych aspektów moralności jest wrażliwość moralna. ; Stąd też przedmiotem niniejszych rozważań jest ukazanie wrażliwości moralnej dzieci o prawidłowym rozwoju i upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2021-12-02
2021-07-26
487
https://zbc.uz.zgora.pl/repozytorium/publication/65638
Magda-Adamowicz, Marzenna
Magda-Adamowicz, Marzenna Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.
Magda-Adamowicz, Marzenna Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Magda-Adamowicz, Marzenna
Magda-Adamowicz, Marzenna Magda-Adamowicz, Marzenna - red. Pasterniak-Kobyłecka, Ewa - red.
Magda-Adamowicz, Marzenna Kowalski, Mirosław - red. Kowalska, Ewa - red.
Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk. Przybysz-Zaremba, Małgorzata - red. nauk.