Dzisiejsza szkoła i środki, jakimi ona dysponuje, są dostosowane do możliwościucznia przeciętnego. A przecież w każdej większej społeczności szkolnej istnieje określony odsetek uczniów, którzy nie poddają się normalnym zabiegomdydaktycznym, nie nadążają za programem i wykazują braki w wiadomościach. ; Statystyki światowe podają, że jedno dziecko na sześcioro stale, a jedno na pięcioro co pewien czas w swojej karierze szkolnej potrzebuje specjalistycznej pomocy. Są to tzw. dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2021-12-02
2021-07-26
313
https://zbc.uz.zgora.pl/repozytorium/publication/65637
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sytuacja dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu | 2021-12-02 |
Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława - red. nauk.
Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława - red. nauk. Mróz, Anna - red. nauk. Gembara, Urszula - red. nauk. Sadowska, Sławomira Twardowski, Andrzej Zaorska, Marzenna Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława Mróz, Anna Nowak, Anna Grabizna, Adrianna Gołubiew-Konieczna, Monika Zamkowska, Anna Flanczewska-Wolny, Maria Wolny, Jerzy Bartnikowska, Urszula Ćwirynkało, Katarzyna Gembara, Urszula Borecka-Biernat, Danuta Niewiedział, Dorota
Skobelski, Robert (1968- ) Jaworski, Tomasz - red.
Nowicka, Agnieszka Bąbka, Jarosław - red Kowalska, Ewa - red.
Szymajda, Agnieszka Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk. Pasterniak-Kobyłecka, Ewa - red nauk.
Rudek, Iwona Ferenz, Krystyna - red.