Object

Title: Wprowadzanie dzieci do odbioru kultury = Children`s enculturation

Contributor:

Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk. ; Pasterniak-Kobyłecka, Ewa - red nauk.

Group publication title:

Dziecko i nauczyciel w procesie edukacji

Abstract_pl:

W artykule przedstawiono sposoby wprowadzania dzieci do odbioru kultury. Autorki zaprezentowały innowacje pedagogiczne: Hej, w dzień narodzenia!, Mały detektyw architektury, program autorski: W stronę Jazzu oraz projekt edukacyjny: Ferie z babcią Klawiaturą, które są przykładami rozszerzenia treści zawartych w podstawie programowej oraz koncepcji pracy przedszkola. W artykule opisano działania, które zostały zrealizowane w Miejskim Przedszkolu nr 3 im. Misia Uszatka w Zielonej Górze w latach 2015-2017. Wyniki przeprowadzonej ewaluacji potwierdziły ich celowość i sens.

Abstract:

The article presents the methods of introducing children to the reception of culture. The authors have discussed pedagogical innovations: Hej, w dzień narodzenia!, Mały detektyw architektury and original authors project: W stronę Jazzu and educational project: Ferie z babcią Klawiaturą which constitute examples of extending content included in the core curriculum and concept of pre-school work. The article describes activities carried out in Miejskie Przedszkole nr 3 im. Misia Uszatka in Zielona Góra between 2015 and 2017. Results of the evaluation confirmed their purpose and meaningfulness.

Publisher:

Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

oai:zbc.uz.zgora.pl:69897

Pages:

201-213

Source:

Dziecko i nauczyciel w procesie edukacji

Language:

pol

Rights:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego

Object collections:

Last modified:

Feb 15, 2023

In our library since:

Feb 15, 2023

Number of object content hits:

58

All available object's versions:

https://zbc.uz.zgora.pl/publication/77914

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information