W przedstawianej wypowiedzi wskażę realny stan podmiotowości rodzinyi szkoły w procesie edukacji dzieci i młodzieży w środowisku dużegomiasta. ; Podstawą empiryczną pracy będą prowadzone przeze mnie w latach 1999/2000 badania nad przebiegiem opieki i wychowania dzieci i młodzieży. Badaniem objęto 316 osób: 160 dziewcząt i 156 chłopców w wieku od dziewiątego do szesnastego roku życia (w tym 140 młodszych w przedziale 9-12 lat oraz 176 starszych - 13-16 lat), którzy uczęszczali do czterech szkół w Zielonej Górze, dwóch znajdujących się w dzielnicach peryferyjnych i dwóch znajdujących się w dzielnicach centralnych miasta.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2021-12-02
2021-07-26
123
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/65642
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Podmiotowość rodziny i szkoły w edukacji dzieci i młodzieży | 2021-12-02 |
Nowicka, Ewa Kowalski, Mirosław - red. Zygadło, Andrzej
Tomášova, Viola Rusnák, Viktor Hajduk, Edward (1932-2015)
Brągiel, Józefa Kawula, Stanisław (1939- ) Janke, Andrzej W.
Baryluk, Marzena Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.
Nowicka, Ewa Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk.
Beisert, Maria (1951- ) Izdebski, Zbigniew (1956- ) - red.