W niniejszym opracowaniu podjęto próbę opracowania interwencji edukacyjnej dotyczącej wspomagania rodziców uczniów niepełnosprawnych. Wiąże się to z koniecznością teoretycznego uzasadnienia takiej działalności oraz nadania jej w praktyce bardziej intencjonalnego i przemyślanego charakteru. ; W dotychczasowych ujęciach interwencję ujmowano w wąskim zakresie, odnosząc ją jedynie do rodziców dzieci niepełnosprawnych, co zdaniem Hurrelmanna ograniczało efektywność podejmowanych działań. Szerokie ujęcie interwencji pozwala ją odnosić do wszystkich uczestników procesu edukacyjnego: nauczycieli, wychowanków, rodziców dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Dec 2, 2021
Jul 26, 2021
185
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/65643
Edition name | Date |
---|---|
Interwencja edukacyjna wspomagająca rodziców dzieci niepełnosprawnych: idea i realizacja w praktyce szkolnej | Dec 2, 2021 |
]akoniuk-Diallo, Anna Kubiak, Hanna Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Tylewska-Nowak, Beata Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Urbaniak, Beata Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Fornalik, Izabela Kopeć, Danuta Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Rybarczyk, Agata Łaszczyńska-Maćkowiak, Ewa Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Pawelczak, Katarzyna Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Jakoniuk-Diallo, Anna Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.
Kubiak, Hanna Jakoniuk-Diallo, Anna - red. Kubiak, Hanna - red.