Dzisiejsza szkoła i środki, jakimi ona dysponuje, są dostosowane do możliwościucznia przeciętnego. A przecież w każdej większej społeczności szkolnej istnieje określony odsetek uczniów, którzy nie poddają się normalnym zabiegomdydaktycznym, nie nadążają za programem i wykazują braki w wiadomościach. ; Statystyki światowe podają, że jedno dziecko na sześcioro stale, a jedno na pięcioro co pewien czas w swojej karierze szkolnej potrzebuje specjalistycznej pomocy. Są to tzw. dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2021-12-02
2021-07-26
313
https://zbc.uz.zgora.pl/publication/65637
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sytuacja dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu | 2021-12-02 |
Landy-Brzezińska, Joanna Słomczyński, Jan - il.
Romanowski, Władysław
Dargielowa, Aleksandra Radwanowa, Helena (-1944) Norblin, Stefan (1892-1952) - il. Oderfeldówna, Anna
Landy-Brzezińska, Joanna Strachocka, Danuta - il. Strachocki, Andrzej - il.
Trybulski, Wincenty